Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 24, 2008

nothing special

8:10am 24/12/2008 Wednesday

lame sudah saya tidak mengupdate, ye~ memang saya agak emo..sbb planning tidak berjalan seperti yang dirancangkan..tunggu punye tunggu tawaran dari u*m atau 'Puffing Malaysian University' selama hampir 2bulan, biler aku call, dorang kate tak proses agi..apsal lembap giler la dorang buat keja?? dorang tak tau ke yang kerja dorg tu effect life seseorang..dorang tak tau ke yang berapa susah dan lecehnye nak menyediakan dokumen2 permohonan yang superb cerewet tu..dorang tak tau sumer tu..biler aku call, sore abang tu cam malas nk layan aku..tapi maybe mase aku call tu, dia tgh ngorat monyet kot, tu yang cam kacau daun..hurm *sign*

aku tak salahkan kelembapan dorang, maybe takde rezki aku nk sambung belaja..tp ape pun aku apply gak keja, bukan aku goyang kaki..biler tgk application status, mostly unsuccessful..
my life was totally ruin..i guess 2008 wasnt a lucky year for me..please go 2008~~!! orang cine kate 2008 tahun bawa tuah, 8 kan kekayaan pada dorang..tapi pada aku ianya byk suwey..[oh saya insap, maafkan saya]..seriusly kalu ikut aku yang tak berapa kuat iman nye ni, dah lame aku bunuh diri..tapi kan dosa menda tu dan aku masih sayangkan famili aku dan aku masih nak rasa kebahagian mase depan yg maybe tuhan dah bagi kt aku..just keep holding on~

harini aku dan apip telah diberikan restu 100% dari abah untuk kitorg naik bas balik batu pahat..sat agi nk kemas2 beg, mandi dan berangkat..dalam bus nnt nak planning ape yg nk dibuat kt beepee..huhu..alang2 aku nk lepaskan emo yang tengah menyerabutkan pala hotak aku..pastu nnt mak n abah datang juga sbb abah nak renovate bilik air kampung..so nnt kami bergotong royong buat bilik air

shian tgk abah haritu kt tesco abah nak beli henfon tv, tapi aku tak kasik..dia agak cam marah dan kecik hati sbb hajat dia tak kesampaian..aku bukan ape, aku cume tak suke orang chayanunalip yang jual henfon tu..so malam tadi gi kajang kt pasar tu, abah nak cucuk duit, so aku mak n apip pun jalan2 usha henfon kt kedai phone..byk gak pilihan kt situ, ala2 mines gak..kononnye usha2 tuk apip, dia nak phone sony slide shake2 tu..tapi last2 aku pun tersangkut gak usha henfon..dan aku berkenan kt satu henfon ni sony ericson K770..harga bley tahan mahal, tapi aku bukan nk beli skang pun [mane la ade doit, den bukan koja pun]..spec dia paling aku puas hati..huhu..maybe tahun depan kot aku beli


.: Sony Ericson K770 :.

lepas abah cucuk duit, abah terus gi ke kedai2 henfon tu, aku pun tunjuk la henfon tv yang dia nak beli haritu, shian tgk dia sedih haritu..jalan punye jalan, last benti kt kedai amoi ni..ye~ terus terang aku kate, aku suke kt amoi tu bukan yang cam chayanunalip haritu kt tesco..pastu dapatlah henfon idaman abah, tawar punye tawar dapat harga RM370, pastu abah amik memory 2G dia jual skali RM25 dan dia kasik free sim card..henfon tu agak best gak ar, ade tv, mp3, mp4, camera, video, game, touch skrin, bluetooth, cume 3G je xde..abah kate dia dh tua, buat pe nak 3G nie..takpe ar janji hajat dia tercapai nak beli henfon tv..dan yang pasti harga nye lebih murah dari kt tesco tu..happy giler aku tgk abah malam tu..mak kate mesti abah tak leh tido malam tu..ahaha


.: Abah's phone look alike :.

1 comment:

Mask-roll said...

best henpon pakcik mohamad kiter...ala fiza...ko lebih dari henpon blh beli...sengal... kemut la duit tu....huhhuhuh