Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 23, 2009

Getting confuse

warghhhh~~~!! [baek punye intro]

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

mak~~!! ija tak tau ape yg ija mahukan..

its been more than 3 months I quit my job.. [what a loser!]

then, aku try apply for master..so sad, no news~

nak apply keja..tapi~

jauh disudut hati aku, aku tak kan kerja lame..

ape aku mau sebenarnye?? [sambil kerut muka risau]

sambil dengar2 satu lagu ni yg leh menenangkan aku..

~~lagu dipasang~~

- dalam posisi baring atas katil [syok woo cam nk lelap dibuatnye]
- dan mate ditutup dgn bantal [biler gelap, minda lebih tenang]
- breath in breath out~

dan hayati lagu yg dipasang..

~~habis dah lagu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sedang aku pikir ape yg aku nak dan masalah hidup aku ni, tetibe terpikir pasal kiamat..perkara yg dibincangkan lately ni..end of world been predicted to be happened in the year of 2012..

2012?

we oredi in 2009.. 3 years to go~



sempat ke aku kawen? [pangggg tuk diri sendiri]

~~dalam kegelapan...aku padam kisah nak kawen..rub rub rub~~

mungkin bukan tu yg patut aku tanye...

the right question is sempat ke aku bertaubat? [takut takut takut]

aku nak masuk SYURGA~~!!

layak ke aku tuk berada di SYURGA??

aku nk masuk SYURGA~~!!

[an angel muncul dlm dunia kegelapan aku]
~~abis tu ape lg ko tercegak, bawak la tobat..insap insap insap~~

[sambil mengangguk pala sampai bantal atas mate hampir jatuh]
~~ye saya ingin kembali~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

biler berkhayal tentang menda2 camtu, terpk yg begitu kecil la masalah aku ni..kenapa aku nk pening2 dan rasa cam nk putus asa ngn hidup??

thankss~

and now aku dh tau ape aku nak wat..

2 comments:

Mask-roll said...

wei..lek la..sambung je..kat uniten tercinta..bln 5 ni intake dia..aply la...lom terlambat lg..heheheh

Anonymous said...

wah..
kawen ek???
skandal pon takley nk setia..
nk kawen..
bluekkk~
dasar munyit pingitann~