Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 27, 2009

Hari yang memPENATkan..

1. Apa anda rasa bila, dari semalam lagi anda dah plan nak pakai satu baju ni dan anda yakin baju tu berada dalam gerobok anda. Jadi, esoknya dalam keadaan nak cepat. Selepas selesai je mandi, anda buka gerobok baju, dan tatkala anda menarik baju yang anda yakin tempatnya disitu..



"oh no~~ this is not the shirt~~!!"

warna je same tapi baju tu bukan baju yg anda mahukan..


thats what happen to me this morning..oh no~ I cant simply pick others shirt becoz today I got midterm exam, so I have to be carefully in choosing what shirt to wear. You know, when a shirt that been planned to wear and if we didnt wear it, we will be cursed.. ahaha [this is the drama of my life, just to make life more fun].. So, but hook or by crook, I need to find it~ or otherwise my day will be totally ruin up [a curse remember]..

ye~ cari dan cari dan teruskan mencari.. mengambil mase about 10minit jugak.. dan akhirnya aku jumpa.. yeah~



====================================================================

2. class data structure harini, lecturer kelihatan sungguh kejam~

Projek 1 aku tak submit lagi..

Projek 2 [group of 2] masih tak bincang ape2 lagi..masing2 busy ngn exam..

dan harini..

lecturer beri lagi satu Projek 3..

wah saya seperti tidak diberi chance tuk bernapas..

"tak lepas lagi satu azab, dah datang azab lain.."

dan Projek 3 gak kena wat group of 2 jugak.. warghh~ aku sangat very tak suka working in a group.. btw, I just knew that my groupmate for Project2 is kind of intelligent and genious
[i guess].. and he looks like the genious type maa~ and suddenly, aku rase seperti aku saje je nk group ngn dia seperti gaya pompuan mengambil kesempatan..warghh~~ I dont know that you pandai maa~ I just~ I just~ I just need a groupmate~ thats all~ warghh~~ and for this project3, a group also?? warghh~~ I dont like this~ and for this project3, we need to present at the end of the semester..

so, tatkala lecturer beri list of tajuk projek and give out a paper for the student to fill the group member with the title project.. aku seperti gaya buntu~ adakah aku patut tanya my projek2 groupmate:

"so for this projek3, are we gonna be in a group oso??" [planning dialog]

I dont know, afterall I was the one who go after him.. I dont know whether he likes or not to be in a group with me.. I just dont know.. and he always dissappear.. [chipsmore i guess]

class finished earlier, and those student asing was so kepochi and conquer the project3's paper for filling out the title and group member.. aku tak tau ape yg dorg sibuk sgt nk pilih tajuk tu, sampai padam2 name banyak kali..

"isi je name kat mane2 number..dapat title ape belakang citer"

"ah takpe la kak, jom la kite pergi..apa2 pun tajuk tu mmg cukup2 tuk student dia..so mesti ade je ar tajuk tinggal tuk fiza.."

adakah saya cool?? huhu~ bluekk~~!!

====================================================================

3. kemudian kami ade mase 3jam tuk study and revise for the OOP midterm..then kakmimi ajak kami gi study kat library..

"wah first time ni fiza datang library dia"

kelihatan seperti jakun saya..ahaha.. library dia sgt selesa [this is my opinion].. different from uniten where uniten tend to be more executive.. while here, ala2 cam MPH gitu... bukan MPH kat uniten yek~ MPH kedai buku yang kat mid valley tu okepp~

minggu ni aku mengalami sindrom batuk mencapap..mungkin ade waktu dimana aku berlagak, sbb aku akan sakit biler aku berlagak.. so, sedang kami study.. aku batuk batuk dan tetibe..



anak tekak aku mengigil and tend to make me to cough more louder..maka aku batuk seperti melepaskan anak kucing dalam kandang harimau.. kire cam batuk tu jadi lebih worst la..

"ohokkkk~~ ohokkk~~" sambil cover ngan sapu tangan..

[tahan~ tahan~ ko kt library woo~ sila jangan buat bising~]

maka biler ditahan, mate aku berair.. sakitt maakk~~ uwaa~~!!

"wah, sakit ni~ tak cukup tido ek?"

"erk~ takkkkk~" [jawab sambil gigil2]

maka dengan itu, kami tak lame, lagipun kakmimi tunggu kat luar..so kami decide tuk makan kat fakulti..dan aku beli banyak gula2 buat bekalan..

====================================================================

4. midterm exam start kul4.. rasenye last minit study mmg tak leh masuk ape.. so, I guess enough la study.. tutupp~~~ tutup nota~~

wah~ paper tuk jawab soklan tu cam tuk final.. dup dap dup~ takut sgt..

so, to cut it short.. mase tgh jawab soklan tu.. tetibe sawan batuk aku datang..

"ohok~ ohok~"

[wah xleh jadik ni..xkan nk batuk batuk dan batukkkkkkk byk kali.. maka teringat aku beli gula2..wah lega...]

tapi biler gula habis jek..sawan batuk datang lagi.. pastu aku dgn gelabah capai beg, carik gula.. serius tekak mengigil2 nak batuk.. aku plak carik gula2 tu cam carik stok dadah.. wakakaka.. haishhh~ pangggggggg~~~!!

pastu dalam mase sejam aku dh siap.. aku cam pelik jugak, apsal soklan ni cam sikit, belek2 mmg betul tu jek.. adakah aku jawab cepat sgt?? ngahaha

"sape yang dah siap jawab tu, boleh antar dan boleh balik"

aku pun tunggu la dlu.. belek2 jawapan.. last2 aku dh tak tahan sbb sawan batuk mengigil2 dah ni.. aku pun decide tuk antar.. sepanjang hidup sebagai student, tak penah aku submit kertas exam awal, selalu aku akan tunggu mase sampai abis.. tp disbbkan sawan batuk ni, aku terpakse.. maka dengan itu mase aku nk kuar, ade ar mate2 yg tak puas hati.. wakakka.. sorry nyahh, i terpakse~~

dan2 kuar bilik terus aku batukkkkkk loudly dan puas2.. ohokkkkk~~ ohokkk~~ pergh~ sakitt maa~ peritt~ uwaaa~ xsuke sakit~ mencikk~ mencik~~

3 comments:

Mask-roll said...

Monyet g library weh...muahahahah...... cam x percaya aku!...wakakak [athy..sapelah kiter...dia dah wat master...muahahah]

Unknown said...

sihat dah ke?

Hafizah Mohamad said...

ewah ewah ewah mas~
nak kt pipi ke muntot??
wakkakka
pangggggggggggg~~~!!

ehem ehem~
blom baik lagi la huda..
masih batuk mencapap lg ni..
hahaha