Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 20, 2009

Warghh!!!!!! Hantu Teeeeemoonnnn!!!!



tiket kami~

CIS

CIA

CIE

huhuhu... ;p



Yeah~~!! I watched Upin&Ipin oredi..

shian niza, walaupun dh tgk tp demi kami dia tgk lagi..huhu


well, hanya kami bertiga [niza, athy and aku], kami tgk kat alamanda..well kami suka alamanda sbb baru dan wangi okepp~ baru jumpe 10minit dah serak sore aku.. oh biase la kalu jumpe geng ni wooo, gelak tak henti2.. padahal bertiga jek.. aku siap book 6 tiket agi.. sampai2 nak amik tiket..


" ok 6 dewasa~"

"erk~ 3 je ye"


wah dewasa?? terasa i tua sgt.. ahahah..maafkan saya ye dik~ saya ingat kawan saya ade 5 org.. saya silap kire.. ngahaha

" betul..betul..betul~~!! "


" warghhh~~!! hantuu timunn~~!! "


" eiii~ comell nyee "

ahahahaha..upin n ipin sangat la very the cute dan sangat nakal..huhu~ ape2 pun seronok tgk citer tu, tetibe rase nak mengembara dalam hutan..well~ manelah tau leh jumpe opet.. huhu




" mari kita naik sapy~~!! "



" rumah tok dalangg~~ wah winduu kampunggg..uwaa~ "



" Upin dan Ipin yang sangat comel dan nakal "

1 comment:

Mask-roll said...

aku x suke alamanda!!! kalo hari weekdays aku mmg x suke! muahahah. kowang mmg...xnak aku ikut..sbb tu tgk kat sane kan?? saje je...