Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 13, 2009

Mak Guard yang Terlampau

Harini aku datang COIT sbb wani mintak tolong pasal FYP. So, aku seperti biasa la masuk COIT dengan confident, even aku tau guard seperti nak menyerang aku. Dengan tiada budi bahasa nya aku ditegur..

OBGT: Dik~~!! id mane??

me: ...[tunjuk id yg digantung kt beg dengan yakin sambil jalan laju]

[Guard yang dah malu mula cari kesalahan aku yang lain]

OBGT: eh~ jap~~~!! dah la pakai seliparr.. [sambil tgk selipar anjing aku]

[oh my God, please stop blamming my sliper~~]

me: kenapa dengan selipar??

OBGT: awak tak tau ke sini tak leh pakai selipar..

me: ...huh?? [entahla..saya tak belaja kt sini lagi...yg kamu tu belaja sini ke huh???]

OBGT: dah la selipar awak tu~ aduhh~ tak de kasut ke kt luar??

me: errr?? takde..[sambil pandang kat pintu luar]

OBGT: ni ade kelas ke ape ni??

me: takde..saya project student la...

OBGT: ni nanti kalu penyelia tangkap awak pakai selipar ni camne??

me: ....??? [adakah saya patut amik tau??]

OBGT: nanti kena hukum tau tak????!!!! saya kena marah sbb kasik lepas..

me: hurmm~

[ade ke aku kesah aku kena hukum???!!!!!! aku peduli ape???!!!!!!!!
aku bukan student uniten lagi la bahlulllll~~~!!!!!! yang ko tu kenapa???!!!!!
kepingin sangat ke nak jadik GOTM huhh????~~~!!!!!!]


me: ala~ saya bukan nak jalan2 depan penyelia tu pun..

[tanpa peduli kan dia..aku berlalu pergi..]


OBGT: hey~~ nanti kalu penyelia tangkap awak, jangan cakap yg awak lalu depan saya~

me: huh~ ape2 la..

OBGT: awak jangan naik lif~ pergi naik tangga~~!!

me: ..errr??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

oh my God~ that guard is so freaking hell like bastard.. As she wished, yes I'm using stair to level 2.. haishhh~~!! I dont know what her problem, but she totally annoying which makes me hates Guard people so much.. and dont blame me for that~ [but this is my first time meet Guard with that kind of attitude, what an asshole~] *oh i am in a mad mood*

* OBGT - Old TomBoy Guard
* GOTM - Guard of the Month


dalam tercungap-cungap naik tangga, aku lepaskan cerita geram kat wani [padahal baru first time jumpe wani], dia pun pelik sebab dia pun pakai selipar gak~ wah aku mmg nampak ramai je yang pakai selipar tadi tapi kenapa aku?? why me??

korang yang menetap permenant kat COIT tu boleh la tengok rupa Guard yang saki jiwa tu, ahahaha..

ciri-ciri:
- pendek-pendek [gaya tomboy biasela, please jangan ade yang terasa ye]
- pakai baju Guard biru [comfirm la..wakakaka]
- muke bulat2 penyekk disertakan taik lalat besar dimuka..
- size badan tu kalu dah pendek2, paham2 la ye..
- dia ade 2 mate yang berkelip, hidung ade 2 lubang, mulut terkoyak besau~~!!!
- muka amat lah sinis dan bersikap dingin~


sekian description tentang Guard terlampau..

~ harap maaf kalau terkasar, harap ampun kalau Guard diatas ini
adalah anda ataupun saudara anda, tapi..........

ada aku kisah ke?? ini kan blog aku..panggggggggggggg~~~!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

then agak lama jugak aku stay kat COIT, oh tetibe terasa rindu masa2 study dulu..
sambil guide wani wat projek, aku pun buat la projek rahsia MrsK..

pastu kitorg beli makanan kat cafe bawah, wani beli pau dan aku beli wafer.. dan tak tau kenapa, abang or adik [umur tak dapat dikenal pasti] yang jual wafer tu, mesra lak bual2 ngan aku.. almaklumlah, susah tuk aku berborak ngan orang lain kaum ni.. senyuman dia yang mesra [wah jangan baca sebagai kisah cinta ye...takde kena mengena dengan hati ke hati].. cerita punye cerita, dia cam terkagum bila tau aku tengah study master.. tapi aku lagi kagum ngan dia..

"oh bagus la..belaja sampai PHD tau..saya ni kerja pasar malam,
kerja camnila bisnes kecik2 nak kumpul yuran untuk sambung belaja.."

me: ... [aku terkedu dan kagum]

~ dan sesungguh nya aku bersyukur..Alhamdulilah ~

No comments: