Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

Ape kehe ni??

harini dapat markah paper DS.. dada aku cam nk pecah, pala cam nk pitam.. sbb aku tau comfirm rendah~ warghh~ mencik giler..

prof:
siti nor.. [sambil menuju ke aku]


wah seb baek tak sebut name penuh.. ngahaha..

dan markah~ markah sangat menghampakan..

moody~

emo~

pitam~

sawan~

warghh~~


pastu lepas prof bincang jawapan kt depan.. budak2 asing2 ni semua ke depan mintak tambah markah, tak puas hati.. seriusly aku shian tgk prof tu, even dia dah tegas pun tapi dorg ni cam amik kesempatan.. haishh~


dan kitorg lak budak2 malaysia ni, rileks jek kt belakang duk tempat masing2 tgk gelagat dorg yg gelabah..

pastu kitorg bincang sesame kitorg, projek OOP yg pelik lagi tak paham..


tengah syok bincang2.. dengan tiba2.. ade sorg foreigner ni, datang ke tempat kitorg..
kitorg tercengang~ pastu aku tgk muke dia, dia senyumm dan berkata sesuatu,

him:
how much u got?


me: huh?

[dalam kecengangan tu tetibe kak N bagi aku paper aku..]


him:
how much u got? [then dia tunjuk paper test aku]

me:
who?

him:
you..

me:
erk.. [kenape tiba2 dia tanye??why porke?]

[kebetulan lak paper aku time tu tgh bukak muke surat jawapan yg aku dpt telur]

kak N:
zero~ see~ ahaha

him:
huh?

[dia wat muke terkejut dia.. sambil tgk paper aku]


me: ahaha~ yeah i got zero for this question.. how much u got??

him:
... [smile sambil tunjuk markah paper dia]

kak M:
congratulation..


kak N:
wah so high~

me:
erk~ can i see?? [sambil hulur tangan]

him:
yeah~ [dengan confident tanpa segan silu]

me:
wah sumer betul~ siot giler~

him:
only the last part i made mistake..

me:
fuh~ tererr~ btw, congrats~

him:
thank you.. [smile]

me:
[smile and hopefully dia akan pergi dan luper akan tujuan dia datang ke kami]

him:
and how much u got?

[erk~ dia masih still nk tau markah aku?? warghhh~~

tension giler haku time ni, aku pandang kak M ngn kak N.. dorg sengeh jek]




me:
hurm~ [pasrah jek tunjuk markah paper aku kt dia]

him:
that good~ not bad~ [smile puas hati]

me:
erk~ [show a weirdo-face]

[sambil sengeh dia terus berlalu pergi..]


kak N:
berlagak giler..

me: ape motif dia??

kak N:
ntah.. dia nk show off ar tu..


---------- sekian cerita -------------

what the tut~??



2 comments:

syun said...

Foreigner dari negara mana ni? Comel tak? Hehehe
Manalah tahu dia minat Fieza ker :p

Hafizah Mohamad said...

wuuu~~

ntah dri mane xtau..

comel x??

bg fieza, hensem ar..
ahaahhaha..

wah xde maknenye tu~~ jeng jeng