Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 18, 2009

Tag ini namanya N.Y.A.W.A


oh aku di TAG oleh Huda..huhu

aku memang suka jawab tag..
berguna giler tag ni tatkala aku tgh ketandusan idea tuk mengupdate blog..



mood skang ni emo~ maybe jawapan pun bernada emo..

so..

layanzzz~~!!

------- Soalan tagging -------

5 Yang Paling Spesel - Orang Yg Masih Bernyawa
5 Yang Paling Spesel - Makhluk Bernyawa Bukan Orang
5 Yang Paling Spesel - Harta Benda Yg Memang Tak Bernyawa
5 Yang Paling Spesel - Ape-ape Yg Jadi Nyawa Anda
5 Yang Paling Spesel - Penjawab Tag Nyawa Yg Seterusnya


------- Jawapan tagging -------

orang yang masih bernyawa yg paling spesel bagi haku??

abahku
mamaku
akakku
adikku

dan diriku..[kate emo]



makhluk bernyawa yg paling spesel bagi haku??

alamak~ ape ye?

aku bukanlah pencinta haiwan mahupun tumbuhan..
hurm... tapi layan je ark~


Tiger
[aku punye chinese horoscope]

Puma
[sport group mase sekolah menengah]

Orkid
[sport group mase sekolah rendah]

Bee
[ 3 ekor bees yg penah sengat aku kt lutut..
bumblebeesss~~ zzzzzz~~~]


Pokok sukun kt kampung
[tempat panjat2 dahulu kala, wah kasar nyah~]

Bunga Pial Ayam
[menjadi bahan utama main masak2 dulu]

Pokok kari
[menjadi bahan kedua main masak2 dahulu kala
takpun ditumbuk lumat2 pastu jadikkan inai..
pastu last2 kitorg frust sbb inai xde colour.. ngahaha]

Pokok jambu
[daunnya jadik duit tuk main2 dulu]

Batang daun pisang
[teringat dulu mase skola nk gune tuk pendidikan seni..
yg part colours pastu chop chop tu..
abah redah kampung malam2 tuk amik batang daun pisng tu..
wah teharu biler ingat balik.. pisang punye pasal~]

Munyit
[bile ingat munyit,
automatic terbayang kawan2 yg senget, ahahaha]


lebih 5?? oh ye ke??
xpela kan.. bukan potong markah pun..ahaha



Harta Benda Yg paling spesel bagi haku??

harta benda?? adalah ianya suppose to menjadi milik aku??
or harta benda orang lain?? wakkaka


bilik aku - harta parent
[segalanya ada disini..]

guitar - hadiah dari wani
[aku punye ke?? tapi aku xreti main pun.. ahaha]

loket bername fiza
[famili kasik tp aku xpakai sbb aku gatal2]

rantai butterfly
[dari famili gak dan jarang pakai sebab..
dak kasar pakai rantai ke??? ahaha]


kotak karun ku
[macam2 barang spesel ade dalam tu..
yg terindah dan terpahit sumer aku simpan..]


ape lagi? rasenye sumer harta2 aku berharga dan spesel..huhu


5 Ape-ape Yg Jadi Nyawa aku yang paling spesel

erkk, adakah nyawa aku berharga????
hurm, 5 things that become a part of my life..

oksigen
[breath in~ breath out~ push push~ CPR~~!!]

hidung aku
[tanpa hidung camne nk napas nyahh
tapi jgn lupakan lubang hidung sbb kalu xde lubang..
camne udara mau masuk..ngahaha]


duit bapak aku
[duit bapak aku la yg kasik aku makan tuk terus hidup..]

takkan hilang ilmu didada
[wah ni cam skema.. tak mau bincang lebih2.. pustop~ ]

dan

my famili of cos..
[bcoz mereka lah yg menyempurnakan aku..]


5 Penjawab Tag Nyawa Yg Seterusnya

oh ini common la.. lepas wat tag, kiter mesti tag orang lain..
rase cam malas nk pakse2 orang wat tag..
sbb org lain bukan cam aku..
aku?? ye, aku ni cool~
org suh wat tag, aku wat jek..ahaha..bluekk~ pangg~~!!


tapi aku dulik ape.. aku nk tag gak..

5 blogger ye??


wanie
[ 1..2 wanie si blogger,
3..4 dia xsuke buat tag,
5..6 ade aku kesah?
7..8 buat je la aku dh tag..]


paez
[ sepandai2 munyit memanjat pokok kelapa,
akhirnya pokok pisang gak dia carik makanan ]


sepot
[ terkedek2 sepot pulang skola,
pulangnye menuju balik ke rumah,
tak kire mane pun sepot menuju~
sepot tetapp jalan terkedekkk ]


mastura
[ hebatnye pendekar namenye pendekar mastur..
hebatnye pegawai, pegawai mastura name diberi..wakakka]


dan last but not least~

niza dan athy
[ berkurun sudah aku menanti,
penantian dibalas rasa keciwa,
lame nye korang tak update..
rase cam nk panggg~ sekor2..]


2 comments:

Anonymous said...

wakakak~
budussss~
panggg~!!
nnty i wat la yer nyahh~!!

Anonymous said...

naložba v srebro [url=http://www.nalozba.info]naložba v delnice[/url]