Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 19, 2009

Boleh ke Mimpi-di-siang-hari menjadi realiti?

Harini teman Niza gi Seri Putra, hantar keta dia gi bengkel.. By the way, semalam aku, athy n niza hangout bersame kt McD Bangi.. terlanjur tu, kitorg celebrate skali birthday Niza yg baru je lepas.. lepak lame la jugak, cam tak reti nak balik pun ade.. ahaha..

tibe-tiba..

kebabooooommmmmmm~~~!!


niza:
alamak~~ keta aku ke??

luckily kitorg duduk kt luar, so kitorg dengar.. ye,memang betul keta niza yg kena langgar.. itula sebabnye aku teman niza gi bengkel kt sri putra harini.. bangun awal sungguh aku.. actually bukan bangun awal, aku tak tido pun.. huhu

then dalam perjalanan..

~~~ kak M calling...


and aku tak angkat sebab henset aku kehabisan batery,
kalu angkat henfon akan mati kan call tu suke suki dia..

so aku sms kak M~


sms to kak M:

salam kak.. henfon run out of batery..
kenapa?? result dah keluar ke? huhu


sms from kak M:

salam.. prof CN antar email,
half of the class failed..huaa :(


damn~~!!!




this remind me of my morning-mare dream about a week ago..
in a dream, I clearly saw my result..




and because of this.. my mood for the whole day had been ruined..

no soul in my body.. feels like running away as far as I could..


lari~~ larilah sejauh mane yang termampu..
because I am scared to face the truth..



2 comments:

mas2ra rauna said...

blh2....blh blah!...wakakakak
ala ko ni...oklah tu mimpi ko..ade A... aku x pnh mimpi ade A....wakakakak. sume fail adelah...heheheh

Hafizah Mohamad said...

bukan A yg menjadik topik aku skang ni la..

yg failed tu.. panggggg~~!!