Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 26, 2009

Jom kiter serbu!!

sekali lagi, planning gempak dari angah yg mengambil mase seminggu ni plan. Mule2 planning mmg kalu leh nk angkut yg lain tu. So aku pun mule la mesej dorg sumer..

paez
- busy sokmo ngn assignment yg kena submit isnin

wayie
- balik JB sambut ramadhan

kaboom
- ade buka puase ngn boss n client

syanap
- mmg niat aku nk msj sbb rase cam dia ade kt sini jek tp sbb ketiga2 yg atas yg aku rase dekat tu pun xde mase, so aku expect syanap pun xpat nk join..


tak kire sape yg akan ikut, tp awal2 lg mmg dh plan nk angkut apip sbb janji ngn dia nk bawak jalan2 time cuti skola ni.. hehe


jam menunjukkan kul 10.30 pagi..


apip:
Ija, bangunnn!! dah kul 12!!


me:
huh!! [dengan mate terbeliak tgk jam henfon]


apip:
ahhahaha.. bangun ar!!

me:
siot ar ko.. kul 10 lebih kot!!

so, tengahari ahad tu, aku gerak dari kajang.. plan nk gerak kul 12 tp kul 1 baru betul2 gerak.. delay flight sejam!!



.: pit stop kitorg.. senang jek, ape2 jumpe depan masjid :.

.: angah jadik driver kali ni.. nak pi serbu umah sepot.. surprissee!! :.

angah drop kitorg awal 5 umah dari umah sepot.
Then, kononnye dia datang sorg2 la tu kan. Skali nampak ayah sepot kt luar.


Ayah sepot:
jemput la masukkk!!


alamak pakcikk ni.. kami nk surprise la, ahahhaha.. aku pun cangkung la kt jiran sebelah umah [cam diri ni tinggi sgt je nk cangkung2 kan]


Ayah sepot:
oh nk surprise ye..

me:
:D


pastu kitorg terjahhhh!! booo-chakkk!!


sepot:
arghhhhhhh!! aku dh agakkk dahhh!!


terkejut i nyahh u jerit2 kuat camtu.. ahahha.. pangggg!! pastu kitorg borak2 punye borak sampai bilik sepot pun kitorg masuk tapi apip n aman kt bawah je la, nasib korg la nyahh! ahahaha


.: first time kot pakai menda ala ni, agak sesak napas gak ar :.
ni kt dalam bilik sepot ni.. dh cam kt dalam bilik bedah.. ahahha..
time ni mak sepot nk salin tempat luka sepot tu..



.: bear dari kitorg tuk sepot,
luper nk tinggalkan bau kentot kt bear tu.. ahahah :.


mak sepot: huh ni laki dia, skang dia dh ade bini..

haha dengan tibe2 mak sepot kuarkan bear besar coklat tu.. ahhahhahah.. sepott!! mak ko sungguh kiutt la!!






pastu kitorg pun chow dari umah sepot tuk ready2 nk buka dah ni.. walaupun mak sepot ajak berbuka kt umah tapi kami sungguh segan.. wahh nyahh sungguh u!! ahahhaha.. sorry ye sepot, ko sepatutnye merayu menanggis tergolek2 kt lantai suh kitorg stay tuk buka, mayb kitorg akan consider.. ahahhaha.. kitorg plan nk culik sepot skali tapi tak dapat kebenaran parent dia.. hurm..
.: we at Restoren Tomyam Klasik :.
.: before berbuka :.
.: after berbuka.. blurppppp!! sedappp nyahhh!! :.
then lepastu dorg gi solat maghrib.. aku? aku kan cuti! aku blom start puase pun beb! ahahahha

apip:
Ija! tadi mase semayang aku jumpe sedara ko!


me:
erkk.. sapekah?

apip:
sape tuh name dia~~

me:
anak maklong ke?

apip:
bukan la! khalid ek?

me:
eh, anak cik ina?


oh dunia ni sungguh kecik, bley lak jumpe sedara makan kt restoren yg same..

.: pemandu pelancong ini name dia cik siti aishah,
sape2 nk lawat melaka leh carik dia ok? ahahha :.
.: kt belakang grup yg tengah bayar tu la grup dak khalid tu,
aku ngn apip dok pandang2, budak baju merah kotak2 dh perasan dah
seb baek si khalid akhirnye perasan kitorg kt situ.. ahaha :.

oh btw angah! sorry ye bukan sengaja letak gambar ni tapi gambar ni je kot yg tibe2 leh ade gambar sedara aku kt belakang tu.. ahahha.. gambar ni ko sopan skit nyahh! dan korg sungguh sweett!! feewiiitttttttt!!

lalalalallaaaaaa!! larikkssssssssssss!!

.: lepak sejenak kt Dataran Ayer Keroh..
jam tepat kul 9 malam tuuuu!! :.

Lepastu last stop kitorg pun same la cam biase kt masjid.. time2 orang yg solat terawih 8 rakaat balik la kitorg pun menepek kt sane.. punye lame nk say bye2, cam berat jek nk pisah ni nape?? ahahha.. panggggg!! wuuuu!! sedihhhh... pastu angah kasik bungkusan kek.. wah terharuuu i nyahhh!!
.: kek masam manis.. seriusly mmg sedap..
thanks ye angah! lap u nyahhh!! :.


1 comment:

Mask-roll said...

wah..nak kek!! nak kek!!!