Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 24, 2009

Walaweh!! I Love Raya..

Apa yang special raya tahun ni berbanding raya tahun lepas?

nothing.. takda yang special pun..

cume raya tahun ni, aku ade bunga api.. sounds good? ahaha

seperti raya yang lepas, kitorg memang balik beraya selepas semayang raya..
best kan? huh!!

sampai2 Johor Bahru, terus kitorg singgah pusara atok..
then barulah bermula pengembaraan mengisi perut yang kempis [kempis la sangat]

Raya Pertama
- gi pusara atok
- melantak kt umah cikIna
- serang umah cikPun&cikRos [tido sini]

Raya Kedua
- masih melantak kt umah cikPun&cikRos
- serang umah cikAni lak
- menuju ke Parit Raja ke rumah maklong Abah
- menepek umah busu Alin lak
- singgah umah cikAjit
- melawat umah Paklong lak
- menapak umah kampong [tido sini]

Raya Ketiga
- gi pusara2 Opah,Atok n sedara2
- melantak tak ingat punye kt kampong
- beramai2 gi umah cikAlok
- menuju Melaka gi umah cikAjak
- pastu sampai umah..

Raya Keempat
- Aku demam.. wakakakaka

ni kes banyak sangat makan.. aku bukan setakat makan dan makan tau..
tapi aku makan, makan, makan dan terus makan.. ahahaha.. mane tak demam!! perut pun dah tak kempis [cam la b4 tu pun kempis]..


Duit raya? ahahaha.. aku dh tak patut pun kot dpt duit raye.. tapi aku dapat auuuwww!!

AbangIjan: sorry Jah, duit raye takde spare tuk ko tapi ape2 pun aku kasik gak.. ahaha

Me: eh ape ni?? wah takyah ar!! takde pun takpe..
[sambil buat gaye tangan takmau ar nyah, i malu!! ahahaha]

AbangIjan: amik je.. blom keja kan...
[sambil hulur terus letak sampul duit raye kt tangan aku]

Me: ....[hanya mampu tersengih dan terime seadanya.. ahaha]

yeahh!! i dapat duit rayerrr!! ahahahaha.. [hint tuk niza, mas n athy]..
lepastu, mulelah sesi tetamu datang umah..penat sungguh melayan!!
[cam la aku yg layan, aku cume jadik amah jek.. ahahah vungukssss]


.: Raya Picture :.








.: cubaan tuk kelihatan lebih kurus dari wanie..ahaha :.


.: kami sayang nenek!! :.







.: cubaan melompat kali pertama :.


.: cubaan melompat kali kedua :.


.: cubaan melompat beramai2 :.


dalam ketiga2 gambar, kelihatan wanie tak dpt menunjukkan gaya comelnye melompat tinggi.. ahaha.. pangg!! salah siapa?? salah yg amik gambar atau salah kaki melompat?? ahahha.. vungukss!!

.: Gambar calon2 menantu :.











p.s: I Love RAYA!! I love the Raya's feeling!!
nak ulang balik boleh x?




3 comments:

Mask-roll said...

calon menantu sape?? ko?? muahaha cari laki dl weh...waakakakak

nenek ko sgt cute...wakakak
ni ke yg sekapal dgn nenek athy n aku dl??

Mask-roll said...

hint?? erk...xrase ape2 pon..wakakkaak

WaNi.NaiVe said...

wargh... kenapa gambar aku dianiaya? piglet tul... :p