Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 26, 2009

The Silent Talking..


"Saya rindu mak dan abah [I want to hug them]"

"Thanks wanie for the weekend
but sorry kalau aku tak dapat comfortkan kau at your pms"

"Sorry Apip sebab marah kau
[tp salah kau gak, sape suh buat aku menunggu lagi]"

"Aku telah buat perangai sedikit gila kat depan skola Apip
[sedikit gila je tau.. hanya sedikit.. tp tu baru sedikit, hurm..]
tapi ni hanyalah reaksi ketika hilang kawalan"

"Sorry kawan-kawan aku,
kalau aku tak seperti yang korang mahukan"

"Sorry again kawan-kawan,
kalau aku tak pernah balas mesej korang
aku cuma tak suka menaip sms
apa lagi menjawab panggilan
[alasan baek punye]"


"Sorry Mas, kalau aku hampakan kau"

"Sorry Sepot,
kalau aku tak pernah ada bila kau perlukan
and thanks kerana kau begitu memahami"

"Sorry Paez, becoz I think I hurt u..
and thanks for the song"

"Sorry kalau nama tak ada kat atas,
bukan kerana aku tak ada salah kat korang
tapi aku hanyalah terlalu malu nak akui kesalahan aku.."

"Sorry.. sorry.. and soooorryy..
just ada feeling yang kuat
dimana terasa diri ni telah sakitkan hati orang lain"

"Kesal tak dapat makan mr Baskin Robin"

"Duit dah habis.. piggy bank pun tak guna"

"Birthday Mak dah nak dekat,
thank God hadiah dah dapat"

"Tapi hati jadi resah
sebab ptptn bulan ni belum bayar"

"Sakit hati dengan budget 2010,
ptptn convert jadik biasiswa kalu dpt class pertama..
wah sakitnya hati aku.. kenapa time aku dulu tak macam tu??
damn you!!"

"Ready-ready nak study.. note semua dah ready..
so, for the whole 2weeks you might not see me online"

"Jeles tengok orang bercuti pergi oversea"

"Lebih sakit hati bila english aku become worst
sejak tak baca buku cerita ni"

"Bila pandang 2010..
terfikir tentang number 24..
ape tuh?? oh shitt!!"

"Tiba-tiba terfikir pasal phd..
bestnye kalau depan nama ade title Dr.."

"Tapi bila fikir master.. setahun lagi ke aku nak abis?
boleh ke aku buat research ni? haishh!!"

"dan sorry ye Abah ku yang tersayang,
saya memang tak boleh nak abiskan master
dalam masa setahun setengah..
[sambil fikir balik]
oh memang tak boleh..
tapi saya tetap sayang Abah.."




---------------------------------------------------

dengar lagu ni..

"Jangan Menyerah" by D'Masiv

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi

Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

---------------------------------------------------

kenapa aku jadi begini?

dont ask..

its just that my pms dah nak hampir
[sambil usha miss pms yang terkedek-kedek lari kearah aku]



3 comments:

Mask-roll said...

lor..pms ker? wei..sori x teman ko mkn mr baskin.. aku kan tumpang ckin..so aku kne la ikut dia..hohoho dah2 la pms tu...huhuhu

MamaFaMi said...

Ye ye je Ijah mintak maaf... nak kata raya puasa, dah habis dah... raya deepavali kot eh? Hihihi... jangan mare!

Hafizah Mohamad said...

[mas] - aku xmakan pun mr baskin.. haha..

[mamafami] - haha.. betul2 la ni mintak maap.. ngeee.. ;p