Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 4, 2009

MenCuba tuk mengHupdate satu POST



exam AI hari jumaat ni..
6 November 2009

saya sedang tekun study [woo, poyo jek bunyi]..

sorry kawan kalau saya tak update blog
dan sorry kalau tak online YM
dan fb pun tak aktive..

bukak computer hanya tengok slide [woo, sekali lagi poyo]..

tapi kalau dh jemu tengok slide,
saya akan bukak fb tuk main game..

kadang2 kalau saraf tengkuk dah terasa sengal,
saya main game kat laptop,
kalau boleh sekali main tu mesti lepas 2 level [hebat tak?]..

ape-ape pun kawan..
please
doakan aku score..
abah mengharap aku dpt A++
abah said "lecehlah kalau tak dapat A.. satu subject je pulak tu"

dan kerana itu saya rasa takut sangat
sampai suruh mak mintak air kt Pakcik Ali
mak said "baca al-fatihah dan alam nasRah, pastu minum"

al-fatihah.. no hal..
tapi
alam nasRah saya tak hapal [wah jujur]
dan kerana ini..
saya telah pun bertungkus-lumus cuba tuk menghapal
dan sekarang saya sudah hapal [yakin bertambah]

semalam dapat sms dr KakN
"Salam. Tahniah yer for carry marks AI. Caya lah."
agak terpegun dengan sms ni..
tp dada agak berdegup kencang..

p.s: still rasa takut for the final.. saya nak A!!



3 comments:

Mask-roll said...

wah! congrats tuk carry mark...sure tgi tu.....

Anonymous said...

best wishes to u zazap nyett~!!!

berjuang abis2 abisan...
hingga ke titisan pisang yg terakhir...

[x ckup mtk paez pos laju ke kajang okay..] wakakaka...

btw,gud luck again dear :)

Tashu Faiz said...

siapa anonymous yg sgt anonymous tuh... ngahahaha

[pandang syanap]

huh~!.. semoga anda mendapat a!
kalu tk dpt.. anda kene dpt jugak... ngahahah

[jom sol gaden]