Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 25, 2010

A song that makes me Happy..

Imagine a song can make life happier.. well, listen to this..

note: don't judge me as Jiwang because I never look at the lyric.. haha


Bila Engkau Jauh by Shanon

Sedapnya hati tidak jemu
Tak sabar bermanja
Hanya sehari tak bertemu
Macam selamanya

Rindukan tawamu
Yang menyegarkanku

Aku merayu oh kekasih
Belailah hatiku
Bila ku layu lagi sedih
Curahlah kasihmu
Kau dakaplah aku
Sembuhkan piluku

Aku terseksa dengan sendu
Bila engkau jauh
Bila terasa sentuhanmu
Aku terus sembuh

Hanya kau dan aku

p.s: credits to Paez for the song

3 comments:

pot said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sukee laguu niee!!!

pot said...

suke post jugakk!!! video2!! comellll

Hafizah Mohamad said...

haha..
bagus2
amik 2posen beli sugus..
[kasik paez jeles]