Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

There he goes..

Dia dapat tawaran matrik. Dengan pemikiran yang cetek, dia membuat keputusan.

"Aku masuk matrik dulu, kalau UPU dapat utm, aku kuar ek" Dia.

Apa dia ingat ini permainan, aku tak boleh terima dia masuk matrik dengan mindset yang sebegitu rupa [gile skema ayat].. So, aku pun bincang dengan mak bawak dia jumpe pakcik Ali untuk dapatkan nasihat. Aku dengan tak pasalnye terpaksa masuk sekali join the club motivasi kat kedai pakcik-nye. Ingatkan bile pakcik-nye takde, talk to makcik-nye sekejap jek motivasi. Tapi adelah dekat sejam setengah kot. Maka dengan tak sengaja-nye ternampak Zaf VE makan kat kedai makcik-nye nie. Aku macam biasa lah, anggap mata aku rabun. LOL

So, selepas dapat khidmat motivasi, Dia rasa lebih yakin dengan pilihan dia. Dan dia tetap dengan pilihan untuk ke Matrik. Ter-surprise jugak aku dibuatnye. Tapi apa-pun ler, aku tetap sokong dengan pilihan dia.


.: Adik-ku kelihatan sungguh tampan :.


.: Inilah tempat tinggal dia, Seri Ipoh :.


.: Permandangan dari bilik,
auww aku naik asrama lelaki der~ huhu :.


.: will imagine adik-ku
dengan tekun setadi dimeja ini :.


\^0^/
Yeah~ itulah budak yang perasan jadik student matrik


he looks happy
and I'm happy for him..


p.s: currently miss him~ :'(


4 comments:

Kyosingcat said...

Haiyaa, aku xde sen nk msg ko rituhh, xpelah, doakan je lah ni pilihan yang tepat utk Apip,n Gudluck For Him :)

Abang aku pon dlu masuk matrik, skang dah selamat jadi dokter, so matric? Not Bad~

WaNi.NaiVe said...

Aku rindu dia teramat juga... Dah xde org aku nak buli kat rumah skrg ni.... Maknanya mangsa seterusnya adalah ko dan mama.... Hahahaha....

Hafizah Mohamad said...

[kyo] - .. u so cheap~ dan terima kasih untuk nasihat anda.. apip doktor?? heh~

[cupid] - ko buli kami?? heh~

Tashu Faiz said...

wawawawa adik ko dh abes yek.. haha
gudluck adik zazap

[zazap! jgn rindukan dia~ haha]