Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 31, 2010

Wow~

Berjalan di alamanda bersama mak dara Mas dan si dara Wani. Mak dara shopping habis RM500. LOL. Pastu kerja kitorg, makan dan borak.





Lama dah tak jumpa Mak dara Mas sorang nie. Perut dia WOW~ amazing race. Melenggang Mak Enon tengok dia jalan dari rumah dia ke kereta MyVi milik bapak-ku yg aku pinjam bawak lari [terima kasih abah]. Comel pulak tengok Mas dengan perut buyong-nye, hehehe.

Aku prepare something special untuk perjumpaan kali ini.


Actually, aku buat this thing banyak [more than 3.. 4 jek].. Ye, saya ingat kawan saya ramai, sbb tu saya buat banyak. Comel kan? hehe.

Well, it's for my business [pergh~ sempat promote].

Ok la itu aje. Chow!

4 comments:

iyllienaz said...

sedapnya tengok aiskacang tu..hadoii..nk g cari esok..

Hafizah Mohamad said...

haha illi..
bukan ice kacang tp ice mangga
hehe.. mmg sedap, yummy~

Unknown said...

comeynye mas..sihat gitu..ni dgrnye tgh sakit2 tu, hopefully baby dia nak kuar la ari ni..weh aku nak gak yg dlm uncang tu :)

Hafizah Mohamad said...

hehe..
boleh huda~
nnt kite jumpe aku bg ko uncang tu
:D