Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 10, 2010

Sekadar Rutin

Apa terjadi harini?
Abah pergi sabah, outstation. Wanie pulak pergi Bandung, holiday. So, aku tinggal berdua dengan Mak.

Apa kami lakukan harini?
Pergi mydin. Makan kfc. Karaoke puas-puas. Aku dengar suara sumbang 'katak-bentung' mak dan mak dengar sore merdu 'Siti-tercekik-tulang-ikan-paus' aku. Lagu on top list adalah lagu Shahir. Lagu feveret mak, aku tak leh nak buat gapo. Terpaksa ikutkan nafsu dia. Ahaha.

Apa rutin esok?
Mak 11am to 1pm ada kenduri yasin. Aku? Kemungkinan masih belum bangun. So, mak sendiri tak galakkan aku ikut. Lepas tu, mungkin kami akan jalan-jalan mencari pasal. Aku pandang mak. Mak pandang aku. Kemudian aku akan bertanya, "Mak nak makan?". Lalalalala~

2 comments:

Mask-roll said...

wah..makcik dah g karok!...nnt leh karok dgn kiter bpyak..bwk mak athy skali..wakakak

Hafizah Mohamad said...

karok kt rumah je mas..
dia blom yakinn lg nk karokk luar..
;p