Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

Jangan balik lepas 7 malam

Bangunan yang agak berumur di fakulti ni, aku kat tingkat 4. Sunyi. Yang hanya kedengaran adelah dentuman setiap pintu bilik-bilik di sebelah. Bunyi tapak kasut highheel kadang2 pun dapat dengar. Bunyi kunci untuk membuka pintu jelas giler dengar. Apa lagi kalau orang sebelah mengumpat, boleh lah dengar sikit2. So aku untuk mengelakkan mendengar menda2 yang annoying seperti itu, aku pasang lagu. Kadang2 orang sebelah pasang lagu pun aku leh dengar. So, tak mustahil orang sebelah tak dengar lagu aku. Lagu joget kelate lak tu. Layan habis~

Tepat 5:00pm,

She: Kalau nak balik, jangan lebih dari pukul 7 malam tau~

Me: Erk.. kenapa?

Time ni muka aku dah penuh excited + takut tuk mendengar cerita2 misteri di Blok ni. Ada jugaklah harapan untuk atleast dapat tahu sedikit sebanyak tentang kisah misteri kan. Maklumlah kisah camnie menarik perhatian sungguh, walaupun jauh disudut hati ni gila penakut kot.

She: hahaha [dia gelak manja]

Me: ..... [muke dah bercampur baur]

She: Awak tak tahu ke?

Me: Erk.. tau ape?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

She: Pagar depan tu, guard tutup pukul 7, kalau balik lepas kul7, jawabnye kereta tak leh kluar

p.s: Warghh!! Bikin suspen!!

2 comments:

NiZa (' _ ') said...

erkk..kat tmpt aku jgn balik pas pas 630pm..scaryyy..

Mask-roll said...

hahahah...ko boyak...pk bkn2..last2 tgk...pak guard ttp gate..ngah3