Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

Love at First Sight

Adakah korang percaya cinta pandang pertama? Hurm.. sepatutnya cerita2 macam ni dah takde dalam kamus hidup aku. Sepatutnya aku dah mula bercerita tentang persiapan perkahwinan aku ataupun lampin ape nak guna lepas aku beranak nanti. Semua tu mungkin lagi 5 tahun akan datang. Tapi disebabkan tengah dengar lagu Never Be Replaced by 1st Ladi, mood malam ni bertukar ke mood cinta.

Aku selalu bila terpandang seseorang, seseorang tu pun pandang aku. Then mata aku dah blink-blink bersinar bak sinaran suria terpancar di longokan emas. Tapi orang tu berpaling tanpa sebarang reaksi. Ah, bosannya jadik diri aku!! Nak jadi owang lain bley tak!!

Diantara watak2 yang ingin aku sandang:

1) Watak seorang gadis yang berhijrah dari sebuah negeri ke negeri yang lain untuk mencari cinta sejati, tanpa dia sedar, cinta sejati dia pun dah lama berhijrah bersama-sama dengan dia..[oh kisah ini poyo, sile skip ke watak seterusnya]

2) Watak seorang gadis kampung yang lasak, yang mempunyai seekor kuda sebagai binatang peliharaan. Bapaknya memiliki kebun bunga. So, kerja dia just jage bunga2. Haha~ Fun!

3) Watak Vampire + Witch~ Ngahahaha~ [ok nextt~]

4) Watak ala2 street fighter. Nama gelaran aku Fiero de fear.. Senjata aku adalah whip.. ngahahah~ [tibe2 rase berkuasa]


5) Watak seorang gadis yang bisu yang hebat bermain seruling..

6) Nak jadi Siti Nur Haliza Bley?

7) Nak jadi bini dato sheikh muszaphar shukor bley?

ngahahaha [hentak2 pala kt bantal busuk]

p.s: bluekk~ Life must go on~


4 comments:

Mask-roll said...

boyak..nnt pakai kan anak ko cd tau..cloth diapers..jgn pakaikan pampaers cam aku...ngah3..

aku suke watak ko no 7..kalo jd kenyataan r..sbb aku nk jd pengapit nye...ngah3..glem aku masuk tibi live lg...wakakak

Hafizah Mohamad said...

ahahhaha
baru aku tau CD tu ape~
aku dh bygkn anak huda pakai cakera padat.. ahaha panggg!!

watak no7? owang dh kawen leh jdk pengapit ke?? haha..

NiZa (' _ ') said...

ermm..tkpe boyak..
searching the better man..;)..
aku doakan..:)

Mask-roll said...

wakakak...pangg!! dl b4 ade anak pon aku xtau cd tu ape..even mase tu aku dah kawen..surela x amik tau..sbb xde anak kan... time ngandung brlah aku tau cd tu ape..ngah2.