Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

OMG

Jam menunjukkan pukul 10 pagi. Aku drive kereta dengan gaya pantas dan sopan lagi kacak. Meluncur laju diselekoh sambil enjoy nyanyi dalam kereta. Dari jauh aku ternampak kelibat manusia di bawah pokok tak jauh dari tempat parking kereta.

"Cantik pula baju kurung orang tu", kata aku dalam hati.

Serius cantik dari pandangan mata aku. Walaupun jauh tapi dapat aku nampak baju kurung yang cantik tu.

"Apsal kaku je orang tu?", kata aku dalam hati lagi.

Semakin dekat kereta aku dengan tempat kejadian, baru aku sedar...

"Astaghfirullah Al Azim~", istifar panjang aku.

Bukan orang.

4 comments:

Mask-roll said...

wah...manyak nye huda..aku br 2 rat lbh..ngeeeeeeeeee

Hafizah Mohamad said...

ape ko merepek ni mas?

Mask-roll said...

slh komen boyak....

ni komen sbnhr...

wahhhhhhhhh...boyakkkk apekah??? misktik!

Fnd Rocka said...

Mendenya weii