Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

Bila otak dah penat, tak boleh nak berpikir..

Maka dengan itu, sesuatu yang dilakukan juga is out of my mind. Dengan berlandaskan motto Nike, Just Do It, Dont think. Memang itulah yang aku buat harini. Loceng bunyi kejut semayang subuh. Aku terus bangun walaupun tido agak lambat. Lepas solat, aku baring-baring jap. Gila sedapla pulak katil ni. Terus aku terlelap. Memang bangsat betul.

Sedar-sedar je 10.30am. Aku buat jus epal tuk sarapan. Sarapan la sangat.


Then, aku terus sambung buat kerja. 2jam buat kerja, aku buntu. Then aku decide tuk mandi. Disebabkan otak berfungsi diluar kawalan, tangan aku terlalu rajin tuk cuci toilet. Gosok sana Gosok sini. Berus jamban. Berus sinki. Abis basah. Memangla basah pun, kate cuci toilet. Lepas cuci and puas hati. Aku mandi. Mandi yang aku rasa paling lama dan paling bersih sekali ar. Daki semua hilang. Dengan kepala hotak skali aku cuci.

Then aku solat dan sambung buat kerja. Sejam selepas tu. Aku buntu. Terasa kepala hotak aku panas dan berat. Aku salin baju, capai kunci kereta dan terus pandu ke satu tempat.

iaitu Kedai Gunting Rambut

Aku masuk. Duduk.

"Nak gunting rambut"

"Gunting apa style?"

"Pendek"

Selepas 10 minit..

"Ok?"

"Pendek lagi.."

Selepas 5 minit..

"Ok?"

"Pendek lagi.."

"Nanti cacak2 macam boy"

"Ok depan takyah. Belakang je kasik pendek lagi.."

.
.
.
.
.
.
.

Tadaaaaa.. I cut my hair tanpa aku sedar.


Huh mcam ni la rambut aku pendek. Muke pun lebih kurang la camnie.. Haha.. pangggggggggggg!! Ok daaaa.. nak sambung buat kerja.

1 comment:

Mask-roll said...

boyak...aku pon nk gunting pendek r... sbb harith slalu tarikt rambut aku..smp semget2 kepale....hahahha