Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 9, 2010

Wednesday for Jamming Moment

1 December 2010

This time, sile blame tinie sebab saat ni gak la nak beli guitar hero.. haha panggggggggggggggggggggggggggggggggggg!! [hentak2 tinie kuat]

aku seperti biase, memang takleh tahan ar dengan game..
so setelah dipujuk tinie dan sarah,
aku stay up rumah dorg for 2 days.. wawaaawahh~
pangggggg!! [hentak2 pale tinie n sarah]

We jamming for the whole night..
Sekarang mereka bukan sekadar Geng Power Rangers
Tapi dorg gak adalah Geng Jamming aku.. haha poyo..

Guitar Hero Set.. with Drum, Guitar and Microphone

So siapa Drummers, Guitarist and Singer?

Kitorg sumer serba boleh, tapi aku paling suke guitar la beb~
kalu Drum aku jadik pening skit sebab kena guna kaki..
kalu Singer, aku akan lebih kepada gelak sebab
nak pecah gegendang telinge aku dengar sore sendiri..
cannot take it~ ahaha

tapi ape2 pun..
sangat seronokkkk~ lain kali kite jam lagi ye~ wuwuu~



tak lupa gak sajian makanan yang disediakan oleh Sarah..
Chicken Chop Spesel.. Sedap dan rangup hingga menjilat jari.. wuwuu~

Yang kelakarnya lepas makan Sarah bagitau yang tepung salut ayam tu
dia gune tepung kek sebab tepung dah abis.. haha..
bengonggg Sarah~ tapi sedap gak~ huhu...


4 comments:

Mask-roll said...

hahaha....serbu umah debab men mende alah nie..wakakak

Sarah said...

Ahahaha.. ala.. lapo nye tengok ayam chicken chop neh.. mane leh aku beli isi ayam cm ni kat area kajang, bangi, putrajaya ni??? Any suggestion???

Hafizah Mohamad said...

[mas] - ko jage harith biar besar, baru leh main.. haha

[sarah] - amik daging tinie je ar.. ngahaha

Mask-roll said...

sarah..western restoran kat dgn upm! mmg pemes dgn westeern! nk serbu?? jom2...