Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

Apa yang dah sampuk aku ni?

Lately ni aku become very emotional. aku rindu kat kawan sekolah masa aku kat pontian. ye I know takde banyak kenangan antara kita. lebih-lebih aku yang hanya sekadar menumpang setahun lebih je kat sekolah korang tu. aku teringat kata salah sorang dari korang, "Kalau kau ingat kitorg, kitorg pun akan ingat kat ko". betul ke? kenapa aku rasa macam aku je ingat kat korang? tapi korang macam dah tak ingat aku?

Aku cuba plan reunion, korang sumer respon macam tak berminat. dua minggu aku biarkan event reunion tu. aku pick random date. korang rata-rata kata kerja. bila aku tanya bila korang free. takde sorang pun jawab. bila aku tanya korang sumer duduk mana. takde sapa jawab aku. aku jadi tawar hati nak jumpa korang.

Umur kita sumer dah cecah 25 tahun. hampir 11 tahun kita tak jumpa. ada yang dah kahwin, dah yang ada anak pun. ye, aku dah termiss some of korang punye wedding. tapi aku cuba tak nak termiss lagi. mungkin bagi korang yang dah ada commitment dengan suami, anak or kerja anggap reunion ni macam ntah apa-apa. dengan niat tekad aku, aku cancel event reunion tu. alasannya tiada yang berminat.

Okayla korang. kalau umur ditakdirkan panjang, aku harap kita dapat jumpa.


Mood: emosi giler!

2 comments:

Mask-roll said...

uik...rupanya pasal nie..huhuhu

xpela..buat lain x jer... maybe btl..xbyk kenangan ko dgn dowang...n biler memori tu xde sgt...so xbrape ade hati sgt nk jumpe kot... xpela..maybe next time..maybe gak dowang bz..huhuhu

Hafizah Mohamad said...

haha..
tula kan.. xpela, ade korang tuk lepak ngn aku pun aku dh rase hepi..