Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2011

Baby I am Down! Down! Down!

sambil-sambil pikir tajuk tuk next conference paper. [ini adalah dasar keTERpaksaan]. aku bukak la list program tuk previous conference sebab nak carik idea title. mata terpandang kat paper Nicky. [padahal paper dia bawah paper aku jek]. then entah kenapa tangan gatal tetibe aku copy name dia bulat-bulat, and paste kt pakcik google. dan seperti biaselah, kerana terlalu terer dalam me-RESEACH benda tak paedah ni, aku jumpa sesuatu.

the hell!!!

he is a doctor... [dengan nada putus cinta]


bukan doctor sepital. tapi Doctor title. i mean 'Dr'. maka aku selongkah profile dia. okay itu dia, seorang yang sangat nerd. tapi gambar dia tersenyum manis sangat comel disitu.


Okay down giler dah ni.

No comments: