Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 28, 2011

Cara terbaru aku di Blog..

tahukah anda gambar lebih meninggalkan kesan berbanding perkataan. gambar juga lebih mudah dan cepat difahami berbanding perkataan. tu pada pendapat aku la. kalau orang tu suka membaca, mungkin word will be more effective than picture. tapi ni cara aku yang terbaru dengan melukis.

ada yang tanya..

"gambar-gambar tu ko lukis ke?"

"yela kalau dah buruk camtu"

"ah tipulah!"

"erk"


ada gak yang tanye..

"kenapa tetibe ko lukis2 ni?"


ada gak yang..

"weh ko lukis gune ape??"


tak kurang gak ade yang..

"weh ajar aku melukis weh!!"


macam-macam kan. reason aku melukis sama dengan reason kenapa 11 tahun dulu aku sanggup korbankan sarung bantal aku untuk dijadikkan sehelai seluar [#TrueStory]. semuanya adalah kerana aku tak jumpa apa yang aku cari. hehe. masuk akal tak?


aku pulak memang budak IT yang kolot.
aku lukis guna Paint dan Mouse je.


oh serius terasa malu untuk menyatakan yang aku menggunakan Paint untuk melukis. tapi aku tak reti guna software yang terlalu canggih seperti Photoshop.

ajar melukis? hurm. next post la pulak.. hehe

2 comments:

nsdahlia said...

kira hebat kot terer lukis guna paint! kalau aku kene lukis draf dulu, pastu atas kertas, pastu scan bla bla... byk pulak cternya.

so terpaksalah melupakan impian nak post doodles kat blog instead of typing words.

Hafizah Mohamad said...

lukis main pakai ikut suka.. cantik tak cantik tu belakang citer.. haha