Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 9, 2011

Labi labi~ Apa lah nasib!

harini dengan secara rasminya, bisnes amal kitorang akan dijalankan. mak and apip bertolak dari rumah ke jasin melaka, dalam pukul 9. ikutkan hati memang nak ikut, yelah dah penat-penat aku tolong mak dari awal-awal. end-up tibe part yang paling best iaitu menjual, aku tak dapat join. sedih tapi tak tunjuk sebab masih mengantuk.

"kalau settle harini, mak balik malam ni gak.."

"erm.. ye ler! benci tau!"

"abistu nak buat camne, kena seorang stay
dekat rumah, abah balik tengahari nanti.."

"ye ler ye ler~"

"masak tau..
abah balik dalam kul1, tidur tu jangan
sampai terlajak.. nanti abah balik
takde makanan tengahari"

"ye tau ler"

-----------------------------------------------

- Menu Hari Ini -


kacang panjang goreng.. TERmasin + pedas giler!


ayam goreng berempah resepi pakai campak


dan nasi goreng telur

aku masak sikit je sebab sekadar untuk abah makan. aku pulak memang malas nak makan. lepas masak aku kemas-kemas dapur. then sapu dapur. gila rajin entah kenapa. padahal dalam kepala hotak ni ngantuk sebab tidur sekejap je lepas subuh tadi.

then kul 12.55 abah call..


2 comments:

miss_tiramisu said...

keh3. dah semangat masak tetibe pck manas tak jadi balik la pulak. tu la, lain kali, hantar la mai sini kak ijah. kenyang gak perut ni haaaa....

Hafizah Mohamad said...

haha rajin2 la mai datang sini..
tepon je, kak ijah leh amik..