Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 8, 2011

Cycling at Botani

dah banyak kali gak gi Botani ni tuk cycling. tapi setiap kali pergi mesti kaunter nak sewa basikal tu dah tutup. kali ni datang seawal yang boleh. kalau kaunter tutup gak, enough-lah no more next time. tapi nasib sungguh baek, dapat sewa basikal. rm2 jek? murah-lah pulak. aku ingat lagi @athyra_ab cerita basikal warne pink bunyi-bunyi. so aku akan berhati-hati dari digoda basikal berwarne pink. disebabkan seluar takde pocket, aku terpakse pilih basikal yang ada bakul dekat depan untuk letak handphone dan wallet. tapi yang aku pasti, basikal tu bukan berwarne pink. mase cycling dekat jalan rata, okay je basikalnya. tapi bile jalan dekat jalan tak rata, mula-lah dia berbunyi-bunyi macam nak tertanggal sumer part dekat basikal tu...

apip
"hoi!! dah macam nak jual besi buruk aku tengok ko ni"

me
"wahahahaha.. *&^% lu!!"


No comments: