Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 11, 2011

Selamat Datang ke dunia aku!!

terlalu lama aku biarkan blog ni terbiar. sampai wanie bising kata dah bosan baca post tentang tangan bau durian. tapi adakah kau tahu kenapa aku berdiam diri? hehe. ini semua adalah kerana dia. kehadiran dia dalam hidup aku membuatkan laptop tersadai tanpa disentuh.


dia adalah sebuah handphone yang diberi oleh wanie sebagai advance birthday gift aku. huwahahahaha. seronok tak terkata dapat handphone yang aku idamkan kot before aku beli Farell lagi. thanks wanie. aku sayang kau ketat-ketat. hahaha. and this new comer had a name. perkenalkan kepada semua..


apa jadi dekat Farell? oh dia masih lagi hak milik aku. aku masih sayang dia seadanya. buat masa ni aku pinjamkan Farell dekat Apip. kenapa tak bagi Kiwi dekat Apip je? oh sebab Apip kata itu bukan handphone yang dia idamkan.

so sepanjang ada Kiwi, lama aku tak bukak laptop. huh harini baru aku bukak. pegang mouse untuk lukis dekat Paint pun aku dah rasa kekok. nampak lukisan aku agak kehodohan sedikit?

anyway Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak untuk semua!!

No comments: