Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 7, 2009

Encik Gumuk MenTAG aku

hohoho..

been TAGged by encik gumuk aka PAEZ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. In a race between you, mas and kaboom, who would win?
aku race dengan mas dan kaboom??
hurm~ what kind of race rasenye ye~ [ngahahaha]
kalu lumba sape kawen dulu, mas comfirm menang tanpa bertanding
kalu lumba kumpul anak ikan paling banyak, erk~ kaboom kot la menang
kalu lumba lari? rase nye~ aku kot~~!! [wakakaka..yakinnn~~]

2. sepot is actually niza in disguise, you know.
erk~ mengapa?? kenapa?? porke??
tapi aku tak terkejut kot..
sbb dorg dua2 asal dari melaka..huhu

3. paez got turned into an animal!
What animal is it?

erk~ ler lagi mau tanye~
[nasib ko la paez dapat soklan ni name ko lak tu]
+ paez transformation +
paez -> lalat -> merpati -> tarzan -> munyit -> gorilla
sbb ape gorilla? sbb lately ni paez kerap beriadah..
so dia agak tough skang~ sesuaii nyah~ [wakakaka]

4. What if you found out that athy was secretly an alien plotting
to take over the world together with wani?
wah korang berdua~ bercanda di tepian pantaiii~~
tak ajak aku~ panggg~~!! ape pakatan korang ni??
athy dan wani adalah alien???
pussycat doll?? dont cha??
patutla korang xde pusat~~ [erk~ mane aku tau??]
wakakkakkaak
ok berbalik kepada soklan..
what if i found out huh??
aku akan mohonn~ mohonn tuk tukarr jadik alien gak~
wakakakka~ lets rule the worlddd~ yeahaa~~

5. If niza were to be mistaken for a celebrity,
who would it be?

hurm~ secara jujur nya..
selama in aku tgk niza seperti amy mastura~
niza~~ tak nak belanje aku ke??
ngahahahaha..fewitttt~~~!!

6. If mas played in a movie,
what kind of character would they play?

hurmm..yang ni pun aku ade terpikir gak~
mas jadik anita~ dalam cerita DUNIA ANITA~
ooohh~~ pilihlah aku jadik temanmu~ [siap demo nyanyi lagi]

7. If you could do anything with sepot,
what would it be?

hurm~ sepot? adakah anda sudah bersedia?
aku nak BULI sepot~
wakakakka...
saya mau powerrr~~ powerr~~

8. Have you dreamt of paez before?
erk..
paez berlari dengan memakai suar besauuu
kearah aku..
dan kemudian, paez jatuh tersungkuh..
aku pun berlalu dari pandangan paez
jauh~ jauh~ dan semakin jauh~
...
erk~ terus terang paez xpenah masuk dlm mimpi aku..
mimpi diatas ni adalah mimpi paez~
ala nyahh~~ wakakkaka

9. Who would win in a duel, angah or syanap?
And what kind of duel would they pick, anyway?
wah~ angah dan syanapp dalam pertempuran..
~~~~ sedang membayangkan ~~~~
angah disebelah kanan..di kelilingi rumput dan keju
syanap disebelah kiri..dikelilingi penari2 bollywood
tetibe angah bertukar menjadi lembu memakai sari~
dan syanap bertukar menjadi munyit memakai gaun
sambil minum susu~ [tuk tenaga zahir dan batin]
dorang pun berlawan..
angah menembak dengan menggunakan peluru perisa susu~
syanap menepis susu-susu dengan gelekan bollywood nye..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wakakakkaka
takat tu je~ selebihnye bayangkan sendirikk~

10. Would you love to read aman's very personal diary?
wahh~~ aman very the secret person..
dia tidak mahu dimengertikkkk~~
maka dengan itu~
ye~ saya nak bace diari aman~
wakakakakak..pangggggggg~~!!

wah seb baik 10 jek~
tak larat nyahh~~
jadik sape2 name ade kat atas tu~
silalah buat ye~ anda ditag

sila pergi klik sini untuk dapatkan soklan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: