Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 25, 2011

Saya sedang sedih..

Health: batuk tak mau henti
Mood: super down and moody
Song: Cinta dan Benci - Geisha

Warning:
kalau tak mau telinge bernanah, sile jangan scroll

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

apsal kau scroll? giler kau ni kepochi..
aku serius ni, post ni agak jiwang sikit
kemungkinan besar kau akan bernanah sumer anggota
so jangan scroll..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

eh kau scroll jugak
okay lantak kau lah..

--------------------------------------------------------

aku tak tau kenapa kadang-kadang aku rasa hidup ni tak adil. ehem. tapi aku tau Tuhan tu maha adil. kalau dia bagi aku satu kelebihan. dia akan bagi jugak satu kekurangan. aku tau ape kelebihan aku. tak payah la nak listkan. kang dah macam angkat bakul pulak dah. dah la aku memang jenis tak tau malu nak puji diri sendiri. ahaha.

kan dah cakap jangan bace kang bernanah mata kau!!

aku bersyukur aku hidup sihat dan dilahirkan dalam keluarga yang hebat. gila kepe puji keluarga sendiri. keluarga je hebat. diri sendiri belum tentu hebat. dari dulu masa belaja, abah nasihat wanie and aku. "Jangan bercinta selagi belom habis belaja". so aku pegang nasihat abah tu. dari aku lahir sampai lah aku sekarang ni. aku tak pernah bercinta. orang tanye aku slumber, "cinta monyet pun tak penah ke?". kau gile ke, aku bukan monyet. wahaa~ iyelah cinta munyit pun tak pernah lah. aku rasa mungkin aku boleh bayangkan abah lari kejar dengan parang kot kalau aku bercinta time sekolah.

tapi tu citer dulu. sekarang ni boleh dikatakan abah dah mengharap gila untuk bermenantu. mak paling tak menahan. soalan direct tanye, "sape mak mertua kau?". what the~ kadang-kadang kesian tengok dorang. tapi nak buat macam mane. adekah begitu berat jodoh aku? tengok orang lain boleh couple, putus, couple balik sampai puluhan kali. jeles gak tengok. ade gak terlintas dekat kepala hotak ni, "I'm a loser". kalau dengar citer orang kahwin, then cerai.. siap kahwin lagi.

nak terjun katil boleh? *nanges tak berlagu*

orang kate aku tak carik. iskh tipulah kalau kate aku tak carik. aku carik tapi tak jumpa. ada pulak orang lain tu tak carik pun, tapi jumpa. orang kata kalau ade jodoh tak kemane. konfius betul la. betul kate syana. Jodoh kita liat la. nak tunggu orang ketuk pintu pagar masuk minang, tu dalam mimpi boleh la. nak tunggu parent pakse kahwen macam dalam citer 2x5 tu dalam novel boleh la weh. nak tunggu mimpi ular gigit aku. tu dah ribu-riban kali aku mimpi. habuk pun takde. nak tunggu.. nak tunggu ape lagi? penat dah tunggu...

lagi satu kekurangan aku. aku mudah suka kat orang. kekurangan ke kelebihan tu? aku pandang itu sebagai satu kekurangan. mungkin sebab hati dan jantung aku masih kosong. senang je sesiapa untuk masuk. tapi sesenang mane dorang masuk, senang jugak dorang keluar. sebab ape? sebab aku suke syok sendiri la. kan aku kate tu kekurangan. kalu love at both side tu dah jadik kelebihan. yes i'm waiting for it untuk jadik satu kelebihan. haish... penat dah asyik suka dekat orang. penat dah asyik tunggu. ehem.

nak nangis lagi boleh? *nanges teresak-esak*

okay dah penat giler ni turn mood jadik moody. sile layan lagu ni.




2 comments:

nsdahlia said...

oh, feeling dan tacing sendiri mengenang diri xde pakwe. tsk.tskk..

tp, xpela, cepat atau lmbt, jodoh tu ttp ade, insyaAllah :)

xyah ade pakwela time muda2 ni, sbb lelaki sgt sengal time2 cni. hanya menambah sakit hati di dada. mula bahagia, pastu merana, kapel2 bagitau satu dunia, pastu sudahnya ntah kemana. ewah~

Hafizah Mohamad said...

aha~ mmg rase beban pun pakwe2 ni.. tp biase la kan, kadang2 ade terdetik rase cemburu dan rasa ingin ade tuh.. :(

feeling lebih2.. hoho ;p
xpe insyaAllah ade Jodoh tak kemane kan..